Måndag 10 september

¡Hola mis amigos!
Idag började inte dagen sådär toppen men pallrade mig till skolan i alla fall ;) Började 10.50 så gick upp sju och sprang en liten vända men när jag kom hem mådde jag illa och hade ont i magen och så duschade jag och mådde inte bättre, men så la jag mig och vilade så sen gick jag till sen i alla fall för det är rättså mycket nu så man vill inte komma efter, hehe. Kom hem vid 4 och då åt vi middag nästan direkt, nä, inte riktigt men typ halv 6 :) Nu har jag stöldskyddat min lilla bebo och ska skriva lite på min engelska grej och sen så lägga mig och läsa ;)
 
Jag kommer förästen att lägga upp Guid till hur man pimpar sina hörlurar för det var några som ville det men har inte riktigt haft tid att ta kort osv, hehe. Men tänkte att jag skulle ta korten nu så lägger jag upp innom snar framtid, hehe, men jag LOVAR att det kommer :D
 
Vad har ni gjort idag? Haft en bra dag trots att det är måndag ;)
Random bild från instagram, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0