En väldigt bra dag

Hej hopp!
Idag var en väldigt bra dag enligt mig. Vi hade gympa med boxning som jag skrev imorse. Tyvärr började den med bråk mellan några av mina vänner... Det var kul att lära sig grunderna i boxning även fast vi gjorde samma sak förra gången, hehe. Men då kan vi det extra bra! Idag fanns det inte bara fisk till lunch utan någon pasta grej också, så den tog jag, den var väldigt god! På engelskan fick vi reda på massa viktiga datum med nationella prov osv. och så övade vi på ett, vi fick ett häfte. Dem som inte hade gjort sin redovisning fick göra den så vi andra fick sluta, happy me! Här är dagens outfit:
Tröja: New yorker | Kofta: Cubus | Jeans: Gina Trikot

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina outfit!

SV: Att bilden är tagen under fem sekunder.

2013-04-10 @ 17:19:15
URL: http://ellendahlgren.myshowroom.se
Postat av: Madeleine Jonsson

Tack för dina tips på hur jag ska bli frisk, mår bättre idag tack och lov :D

2013-04-10 @ 17:35:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0