Påskhelgen

Hejhej!
Hoppas ni haft en underbar påskhelg, för det har jag haft. Ledsen att bloggningen varit lite sådär men jag åkte ju till farmor och farfar i onsdags kväll. I torsdags var jag med farmor till Leksand och handlade för påsk och köpte semlor, hihi. Gjorde läxor och bloggade lite också. På kvällen fick jag även mitt påskägg, lite i förskott ;)
 
I fredags var jag med Emma hela dagen. Blev skjutsad av pappa på fyrhjulingen upp till Emma runt 11. Vi kollade på en film, tecknad på TV4 och sen åt vi en korv till lunch. Sen gick jag och Emma ut på en promenad till skolan i närheten och satt på en stor gunga jätte länge och snackade och hade mys. Efter typ en timme gick vi in när jag hade stelfrusna tår, haha. Gjorde marsipan figurer med påsktema. Sen gick vi ut till skolan igen och åkte pulka (tefat) i en isig backe så det gick skit fort, haha. När vi kom in igen ringde jag pappa som kom och hämtade mig. Åt flygande Jakob till middag, övade på spanska glosor och kollade på "let's dance" och åt lite godis, hihi. 
 
På påskafton gjorde jag mig iordning och fixade mig för dagen. Åt lunch vid 1 för då skulle Emma äta så skulle vi ses efter det. Jag åt rester från fredagen, mumms! Fick ett paket på min stol, öppnade det direkt och det var en Leksands IF tröja, en rosa, som jag velat ha jättelänge!! Sen gick jag upp till Emma och vi fikade där med hennes kusiner bl.a, massa gottis! Sen var Emma och jag ut igen och när vi kom hem hämtade farmor mig för jag ville se slutet på matchen eftersom Leksand bara behövde ta en poäng för att komma till elitserien. Det var väldigt stor chans att dem skulle göra det och det gjorde dem, WIHOO!! Så himla bra, nu är vi uppe i elitserien ;) Vi åt påskmiddag med vår amerikanska kompis Carol och sen åt vi godis och pratade. 
 
I söndags var jag bara med Emma tror jag. Jag kom till henne vid 1 och då komm jag och väckte henne, haha. Vi såg på JUNO och sen gick vi ner till sjön ut på isen och upp till hennes farmor och vännina och pratade och hade det trevligt! Emma åt hos och det plev älgkött och potatisgratäng, mumma. Även efterrätt och sen åt vi godis och kollade på TV, hihi.

Idag fikade vi med fm & ff och pakade och åkte vid 12 tror jag.
 
En riktigt härlig helg!
Hade gärna stannat längre hos farmor och farfar, men imorgon är det skola..

Kommentarer
Postat av: Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!

Eller hur :D

Ja jo det är klart :)

2013-04-01 @ 19:59:08
URL: http://autophoto.blogg.se
Postat av: matilda

Hej! Fin blogg! Just nu har vi VECKANS BLOGG! Skulle vara super roligt om du var med! Kram TF

2013-04-01 @ 20:59:21
URL: http://teamfour.blogg.se
Postat av: Sarah

Gott me Toblerone :)

2013-04-01 @ 21:51:04
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Rebecca

Ah,Nej jag har inte sätt The Vamier Diaries. Är den bra?:)

2013-04-01 @ 22:40:43
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R ♥

Ja visst är han så söt! Han är en tyskspets :)

Å tack så mycket!!!

2013-04-01 @ 22:51:00
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0