Avslutar dagen med "Predikanten"


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Är boken bra? :D

Svar: Ohja, jag tycker nästan om alla sorters drickyoghurt och coops var också gott.^^ Jag förstå dig eftersom förkylning tar det så långtid att bli frisk av.:D Ja, verkligen^^

Oj, du har kommit långt du :D Då vet jag precis vart du är i pll:D Det kom ut igår. På pprettylittleliars.blogg.se lägger de upp klipp fast engelsk tal. Vill du däremot se den med någorlunda svensk text gå in 1-2 dagar efter på swefilm.com . :D Vad härligt att prov gick bra och att du höll dig över hälften , grattis. :D

Vad härligt att du är nöjd med jeansen men nästa gång när ni inte har bråttom så kan du åtminstone prova ett par från cubus?:) Gör det, fiket stämning är verkligen underbart . : )

Har du fastnat för en kille, är ni vänner än?:) Tänk att han kan också vara blyg, satts vet jag. Om ni gillar att träna bägge två fråga om ni kan träna tillsammans :D Den är god^^ Min favorit är nog chrew chow chow tro jag att den heter^^ Ja , det har du rätt i fy vad hemsk den är. Lyckades ladda ner den av en slump :O

Ohja, jag heter rebeccahnilsson på instagram, sj?:)

2013-02-07 @ 22:09:43
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: molz

sv: åh vill med vara kvällstrött..... är värsta nattugglan blö!!
jag gör ingenitng, kollar bloggar, svarar på kommentarer och fixar med tävlingar och så! :D

2013-02-08 @ 12:07:53
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0