Bästa medicinen

Asså, pretty little liars är verkligen det bästa när man är sjuk eller inte mår helt bra, den är så himla bra och spännande och man mår bättre av att kolla på den serien, jag gör det i alla fall. Ni borde testa den, verkligen! ❤

Det är det jag har sysselsatt mig med den här eftermiddagen, sen förra inlägget. Är på säsong 2 avsnitt 25, vet inte hur många som är kvar på säsongen men den är nog snart slut. På tre dagar har jag sett 15 avsnitt, haha. Nej nu måste jag fortsätta kolla, så spännande ju :o ❤


Kommentarer
Postat av: Maddää

Sv. åh :/ krya på dig! Själv ska jag mest bara plugga! :)

gött! Vi följer dig nu, vi blev följare nummer 4! :D Säg till när du följer oss!

kram

2013-02-04 @ 20:36:20
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se
Postat av: Maddää

Sv. gött! :D vad gör du annars då? :)

2013-02-04 @ 20:41:27
URL: http://cajjohjartamadde.blogg.se
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Du får krya på dig och bra medecin du.^^

Svar: Tack så mycket :D <3 Vart är du då i handlingen ?:) Jag är på 3 säsongen avsnitt 17 men imorgon kommer ett nytt avsnitt av Pll. :D Shit, jag vill se det nu och vet vad som händer med Alison! Det vill man ju hela tiden man ser filmen : ) Vad bra att du tycker kinder maxi var jätte gott^^ De är väldigt lätt att bli beroende. Tack så mycket att du länkade mig :D

Ni borde ha fått tillbaka provet nu, hur gick det?:) Ah, vad bra att du har ett par jeans nu. Problemet med gina är att man bruka få slänga dom efter nåt år eller hur det nu va. ^^ Men jag hoppas att du kan ha dom i flera år. :D Ohja bra måste man må fast det kan ta lång tid att återhämta sig. : )

På ett café kan det vara både jobbigt och mysigt ljud beroende på vilket café men det är oftast mycket lugnare än våra klasser. : )

Thanks, det tycker jag också^^ Vad fint och kan förstå att du blev jätte nöjd med skalet till din iphone. :D Men precis, det kan vara vilken kille som helst som du inte själv har sätt. : ) Ja, vaniljglass är riktigt gott och passar verkligen till allt. Vilken av ben och jerrys glass är din favorit? : )

Smart där och kul att du hittade min lilla lista om mina mål till det nya året. :D Jag med , får då är det mycket lättare att börja gråta igen. Både filmer och böcker bli man känslosam av fast ibland blir jag lite galen av det^^ Dom är riktigt sorliga och hemska. Jag har alla tre böcker hemma. Men tänkte läsa inspärrad igen och 14 år till salu men jag kunde bara inte ta mig igenom boken igen.. Alldeles för hemsk andra gången. :/

2013-02-05 @ 08:13:41
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0