Fredagkväll

Hej på er!
Igår var jag hos Linda och sov där, det var supermysigt! Vi åt tacos till middag, efter middagen fixade Linda mitt hår, sminkade mig och noppade mina ögonbryn, så jag blev jättefin :) Tog kort och linda lärde mig poser, haha, under tiden åt vi godis, mumms! Sen kollade vi på Maria Wern och åt popcorn och glass, yummy! Vi pratade ju en massa också, ofcourse :D Det var supermysigt! ♥
 
 
Imorse vaknade vi efter 11 och låg och pratade och Linda trodde att hon hade fått löss, men det hade hon inte, haha, hon blev jätterädd! Sen åt jag frukost och hon kollade på för hon äter inte det, men den var jättegod, yohurt m. blåbär och flingor, apelsinsaft (hemmagjord) och 2 mackor med ost och marmelad, mumma! :D Sen sjöng vi i hennes mikofon och det var jätte roligt. Nu är jag hemma och ska försöka göra lite läxor och sen kommer kanske Linda hit så ska vi se på Wallander, woho! ;)
 
 
Hade ni en mysig kväll igår? ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0