Min spotify-lista - Nights like this

 

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :) Grållin dyker upp i mina drömmar ibland, då känns det verkligen som att han lever fortfarande i mina kaninburar! En av drömmarna var att han var i Mollys vinterbur, han bara kollade på mig genom gallret. Jag kollade bort en stund då jag visste i drömmen att han är borta, då jag vände blicken tillbaka så var han borta. Har drömt detta ett par gånger och det är alltid samma sak. Efter dessa drömmar så tror jag att hans själ lever i Mollys bur.

2013-02-15 @ 16:20:00
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

SV: ja, jag är riktigt varm i hjärtat och lite besviken att det bara var en dröm. men man får ju ändå en sån känsla att den avlidne är kvar hos en, fast man inte ser den.

Jag har även drömt om min avlidne katt, att han kom ner från himlen och gick och sov på sängen. Denna dröm har jag drömt ett par gånger också.

2013-02-15 @ 16:51:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0