Onsdag

Hej vänner!
Efter skolan idag åkte jag in till stan i min ensamhet och kollade på ryggsäckar, jag vill ha en snygg ryggsäck för det är så mycket skönare att bära och nu när jag behöver ta med min dator och inte vet ifall jag behöver den varje dag så släpar jag med mig den i onödan, men med en ryggsäck kommer den inte vara lika jobbig att bära ;) Mer om det senare om jag hittar en snygg rygga, hihi.
 
Köpte med mig en god drickyoghurt från "Garant" som var jättegod, fick en sådan näe jag sov hos Linda och tyckte den var underbart god så idag åkte jag ner på Hemköp i Åhlens och köpte med mig en med Jordgubbs-smak på vägen hem som lite mellanmål, hehe. Nu måste jag göra läxor, fick 2 läxor till nästa onsdag... Suck... Har i alla fall te och macka ;) Har ni haft en bra dag sötisar? ♥

Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- aha, nu fattar jag. aa, det har jag och det är jättegott ju! (:

2013-02-06 @ 17:58:56
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0