Synundersökning

Hejhej!
Idag åkte jag hem och lämnade väskan och sedan iväg till en körskola och göra synundersökningen till körkortstillståndet :) Det gick bra, inget knas, även fast jag haft glasögon och skelar så det var ju toppen! Åttan var väldigt svår att se och på den sista delen kollade jag nog bara med ett öga för att inte se dubbelt och kunna urskilja siffrorna, men det gick bra ändå för om jag kör så kollar jag ju med båda ögonen och är koncentrerad, hehe ;) Nu måste jag skriva om Stamceller till Naturkunskapen, vara på komentarer och sen blir det nog mer Pretty Little Liars, haha. Har er dag varit bra?
Haha, så jag ser ut med mina glasögon!

Kommentarer
Postat av: helena

haha vad sööt du är! :D kram

2013-02-20 @ 18:58:26
URL: http://helenaborga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0