Fredag 25 januari, 2013

Nu tänkte jag berätta om min dag!
Hade historia som första lektion och vi gick igenom Industriella revolutionen och sen fick vi ett hem prov som ska vara klart den 3 februari, alltså om 9 dagar ;) Hamburgare till lunch, supergott! På samhällskunskapen gjorde vi grupparbete om massmedia och hur mycket plats en visst folk får i tidningen osv :) Fick även tillbaka våra statsskicksprov där jag fick C, woho! :D Jag blev superglad!! Gjorde lite läxor & svarade på komentarer när jag kom hem och vid 17 körde jag zumba med Yamila, första gången jag körde med henne och hon var jätte bra ;) Efter tränigen vet ni redan vad som hänt så det kan ni läsa om längre ner, hehe. Har precis ätit middag (jag vet, på tok för sent) och nu ska jag lägga mig och läsa, sen sova :) Har ni haft en bra dag?
Hade lite roligt på sam-lektionen, haha

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/vinnarna-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment

2013-01-26 @ 00:26:56
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0