GRATTIS SYSTER!

Idag är det din dag! Tänk att du redan är 17 år! Du är det finaste jag har och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi har haft så många roliga, knasiga och helt underbara minnen sedan vi blev bästisar i 3an, som när jag pratade med en handduk, Åland, Dalarna, alla övernattningar och miljoner saker till och fler kommer det att bli :D Jag älskar dig mest och och kommer alltid att göra! Hoppas du fått den bästa dagen, för det är du värd!!! Lillesyster❤Storasyster


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Svar: Vilket bra nyårslöfte. :D Jag ska försöka förbättra mig själv och mitt liv så jag börja med en sak i taget. :D Men tillslut har jag tänkt att nå mina mål på detta sättet. :)

Vad lika ni är.^^

2013-01-08 @ 17:15:13
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se
Postat av: tilde

Åh vilken söt du blogg du har, grattis till din syster också! :)

2013-01-08 @ 19:03:55
URL: http://tildebergmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0