Middagen med grannar igår

Vi har som en liten tradition med våra grannar att vi ska äta lutfisk i mellandagarna efter julafton men i år gick inte det eftersom vi var i Skåne och när vi då skulle ta det fredagen efter julhelgen så jobbade Pappan kväll så då flyttade vi fram det och tidigast som funkade var igår ;) Min pappa och deras pappa åt lutfisk men vi andra åt kött och potatisgratäng som var super gott! Sen satt vi och pratade en massa, tog fram godis och chips och pratade ännu mer, hehe. Runt elva gick de ner till sig och då fixade vi lite hemma och jag a mig vid tolv :) Men det var verkligen super trevligt att träffas och prata och äta middag, hoppas det blir så fler gånger! :D
Min goda mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0