Och så var måndagen här, igen

Hejsan!
Min var super skön, började halv 1 så jag sov länge och tog det lugnt på morgonen, drack en smoothie till brunch, mumms! :D Mamma gjorde även en inbakad fläta på mig imorse för mitt hår såg hemskt ut.. Så då blev det lite anorlunda och så ser man inte hur fult det är ;)
 
Hade matte och vi fick tilbaka matteproven så vi fick ingen hjälp idag. Tyvärr så hittade han inte mitt.. :( Vart kan det vara då? Fastnade på ett tal och så tog det typ halva lektionen innan jag kom på den geniala idén att fråga killarna bakom mig, de kunde ju förståss svaret, haha. Sen var det spanska då jag pluggade till provet och snackade med Erik, det var en trevlig lektion, hihi ;)
 
 Nu måste jag plugga för jag har snart ätit upp melliset ju, haha. Idag blir det ingen träning, tar det imorgon när jag slutar tidigt istället, då har jag också haft det här jobbiga spanska provet, haha ;)  Hur har er dag varit? ♥
Morgonens goda smoothie: Vanilj-yoghurt, ½ banan, lite vinbär, mixa = KLART!

Kommentarer
Postat av: Emelie

- läste nu, trevlig kväll du verkar ha haft! :)
står om min på bloggen också hehe, men den har till mestadels spenderats i innebandyhallen! :)

2013-01-28 @ 17:31:52
URL: http://nattstad.se/anderssonemelie
Postat av: Beatrice

Fin header :)

2013-01-28 @ 17:54:17
URL: http://beatricebredvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0