Sista januari

Hejhej vänner!
Idag är det sista dagen på januari. Idag hade vi svenska då vi argumenterade och lärde oss det och sen på blocktiden var vi sam-media elever på mediaplanet och så fick vi göra kollage som visade vem vi är, minns inte vad det hette, hehe. Min blev ganska fin enligt mig ;) Köpte ett fint armband av några 3or som sammarbetar med FN så pengarna går till en skola i Afrika, bra va? Ni får se bild imorgon :) Åt världens godaste middag; pannkakor med nutella, mumms! Nu har jag pluggat lite trots min huvudvärk... Ska lägga mig och läsa nu och sen sova så jag mår bättre imorgon, förhoppningsvis. Hur har er dag varit? ♥
 
Mitt kollage och middagen :D

Kommentarer
Postat av: molz

sv: det tycker jag du ska göra! :)
Hoppas du får en grym fredag, har du några planer? :)

2013-02-01 @ 09:38:16
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0