Stan & centrum

Hej hopp!
Idag vid halv 1åkte jag till Gullmarsplan för att träffa Emma och åka tillsammans till ett öppethus på ett gymnasium hon kollat på :) Vi sågs inte så länge men det var väldigt kul att träffa henne i alla fall, vi måste planera in någon dag då vi kan se en längre stund, kanske sova! ;)

När jag kom hem tänkte jag äta lite lunch och plugga samtidigt men jag insåg att jag aldrig skulle hinna så jag åt bara en macka och drack o'boy, mumms! Sen gick jag ner till centrum med musik i lurarna och så missuppfattade vi varandra så när jag var där nere typ så sprang Linda (http://lwi.blogg.se) till tuben medan jag kollade böcker på bokhandeln :)

Vi gick och fikade på ett mysigt ställe och pratade om massa saker som hänt i våra liv, haha. Jätte mysigt! ❤

Nu ska vi ladda ner Maria Wern och kolla på det och sen laga middag! Hoppas ni haft en mysig lördag och att ni får en mysig/ trevlig/ rolig kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Tack och jag håller med dig att bilden är så söt^^

Johannes är min pojkvän och snart (1/2) har vi varit tillsammans i 1 månad :D

Vilket gott fika! Vilken är din älsklings bakelse/kaka?:)

2013-01-26 @ 19:35:38
URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0