Tisdag

Hejsan vänner!
Idag var det en kort skoldag, spanskaprov som känndes skit, ingen NO och sen matte, ganska skön dag, om man bortser från provet! Inge god mat idag i skolan så jag åt lite sallad och macka och försökte trycka i mig maten, haha, någon aseatisk pastasallad. Efter skolan åkte jag och fixade några saker, b.la kollade upp hur man ansöker om körkortstillstånd :D
 
Nu ska jag ta en frykt och rulla mot gymmet och köra något, haha, Hoppas ingen jag känner halft är där, då blir det väldigt jobbigt, haha! Aja, blir nog bra, kommer typ cykla, springa, crosstraina, eller något, haha, tänkte att jag kör mins en timme i alla fall, hihi ;) Hörs när jag är hemma igen!
Repostar: första träningskläds bilden med iPhonen, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0