Solig och varm dag

Hejhej vänner!
Idag har det varit en superbra dag och den är inte slut än, tror kvällen blir bra den också. Jag, Emil och Niklas åkte in och kollade på kyrkbåtsrodd tillsammans med Carol ( vår amerikanska vän) och handlade mat till ikväll. När vi kom hem fikade vi hos henne och pratade och hade det trevligt. Sen gick vi ner och badade för hela dagen idag har det varit toppen väder! Det var varmt i vattnet så jag tvättade håret i sjön, det älskar jag att göra, hihi. Nu sitter jag i en hängstol typ och ska gå till Carol och hjälpa till med Korvstråganoff, yummy! Ikväll kommer pappa också så denhär dagen blir nog super ❤


Kommentarer
Postat av: Linn | Hobbyfotograf ♥

sv: kompis.. eller ja granne! :)

2013-07-06 @ 21:00:04
URL: http://linnffotar.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Härligt med varma och sköna dagar :D

Svar: Ja verkligen och jag har liksom aldrig gjort det förr, ja det var riktigt kul :)

2013-07-06 @ 23:20:24
URL: http://jonza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0