Saturday Workout

Nu har jag precis kommit ut från en härlig dusch efter en springtur. Jag hade bara drukit en kop te och ett glas vatten innan jag gick ut och det är typ 25 grader, haha. Inget jag rekommenderar er. Det gick i alla fall och nu är jag riktigt nöjd, hihi. Drog på mig en härlig klänning för det är ju sommar ute och då vill jag ha myskläder som inte är så varma. Ska snart ner och köpa frukost, godis och middag och sen hem och kolla på en film. Kom med tips på filmer som inte är för läskiga att se på om man är ensam hemma, haha. Men jag har lite dålig koll så ni får hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: ♦ Madeleine - I always do it my way!

Sv; Ja gott var det allt! :)

Har inget speciellt planerat! Självdå? :)

2013-06-08 @ 16:47:08
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: yousra

Kolla på baksmaällan den e alltid rolig att se om eller så kan du ochså kolla på warm boodies om du inte redan sett den! :) <3

2013-06-08 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0