Mardröm

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag gjort fram tills typ 7 på morgonen då jag började drömma en mardröm. Det var typ att jag var hos farmor och farfar och farfar var sjuk så han skulle sova i vävstugan och så gick jag och farmor med in och skulle göra något. Efter typ någon minut kommer det en helikopter och typ ska spränga oss, men vi hinner ut och huset sprängs aldrig. Vi går in igen för att göra ett nytt försök och då ser vi att hellikoptern åker iväg och jag är den enda kvar i huset och när jag ser att den vänder och ska spränga på nytt får jag panik och försöker springa ut... men då vaknar jag. Det var obehagligt men jag tror det kom från Hamilton filmen jag såg igår, ni som har sett den vet vad jag pratar om, hehe.
 
Jag gick upp tjugo i 9 eftersom jag har sovmorgon till halv 1 men städerskan kom så jag blev störd och så känns det konstigt att sova när hon liksom är här och städar, haha. Har fixat mig osv och ska plugga på spanska glosorna som är till imorgon, jag kan dem knapt, hehe. Sen innan jag åker ska jag äta lunch. Hoppas ni får en bra måndag! Puss

Kommentarer
Postat av: liborius

fy för mardrömmar!:/

2013-03-11 @ 09:56:46
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Emelie Jägerbert

Vilken fin blogg du har :))

2013-03-11 @ 15:07:51
URL: http://emmees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0