Härliga lördag

Hej vänner! 
Sorry att jag inte uppdaterat så bra idag.. Efter det förra inlägget gjorde jag läxir och fixade mig för att möta min Emma i stan. Vi gick runt där och jag köpte en vit kardigan på H&M och Emma hittade fina tröjor, hihi. Sen åkte vi hem och åt hos henne, kött med klyftpotatis, mums! Sen åkte vi hem till mig, jag bytte om till varmare kläder och hämtade några saker. På vägen hem märkte vi att det var stopp på gröna linjen så vi fick vänta och det var massa strul. Men vi hade med oss godis och hade lördagsmys på tunnelbanan, haha. Men nu är vi hemma och ska lägga oss och kolla på en film och sova, big day tomorrow! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen inte :)

BeFunky är gratis, Picfx tror jag kostar typ sju kr!

2013-05-25 @ 22:22:11
URL: http://jennystoa.blogg.se
Postat av: Malin

haha skönt att ha med sig godis i såna lägen :D

2013-05-26 @ 12:55:46
URL: http://malintorstensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0